1.Tworzenie sytuacji edukacyjnych ułatwiających dzieciom poznawanie siebie.
2.Rozpoznawanie i nazywanie rożnych stanów emocjonalnych, wdrażanie do przestrzegania zasady wypowiadania się w określonej kolejności.
3.Ustalenie zasad zachowania obowiązujących w przedszkolu oraz rozumienie konieczności ich przestrzegania.
4.Wprowadzenie dyżurów – omówienie zakresu czynności dyżurnych, wdrażanie do utrzymywania porządku w poszczególnych kącikach.
5.Zapoznanie z podstawowymi zasadami ruchu drogowego w celu bezpiecznego poruszania się po ulicach.
6.Zwracanie uwagi na różnorodność pojazdów oraz znaki drogowe na drodze.
7.Obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie jesienią, przyporządkowywanie 'ich do określonej pory roku.
9.Stworzenie warunków do doświadczeń i zabaw badawczych, rozbudzanie zainteresowania światem przyrody.
Piosenka miesiąca: ,,Już owoców pełen kosz”
1. Hula w polu psotny wiatr
i jabłonie trzęsie,
a z jabłoni jabłek grad
szur i szur przez gałęzie.
ref: Już owoców pełen kosz
mienią, mienią się barwami
te owoce smaczne są
jedz je, jedz je razem z nami. x 2
2. Kiedy w polu wicher dmie
pójdę pod jabłonie
i nastawię ręce dwie
hop jabłuszko w dłonie.
ref: Już owoców…
3. Jabłka co czerwienią się
do domu zaniosę
i sałatkę zrobię z nich
spróbuj bardzo proszę.
ref: Już owoców.
Wiersz miesiąca: ,,To jestem ja”
Jedna jest mama, jedno jest słońce
i jeden jestem na świecie ja.
Czasem się śmieję, a czasem płaczę,
moja rodzina dobrze mnie zna.
Mam ciemne włosy, zielone oczy,
uśmiech na twarzy i miły głos.
A mama mówi, że gdy się złoszczę,
to mi zabawnie marszczy się nos.
Jestem jedyny i wyjątkowy.
Mam swoje wady i zalet moc.
Lubię, gdy słonko świeci na niebie,
i gdy do okien zbliża się noc.